Miss Smultron

Hej och välkommen in hos Miss Smultron!

Här finner ni smycken för alla smaker. Jag har smycken för de som föredrar sina smycken små och eleganta men även för de som vill ha stora och iögonfallande smycken som får folk att vända sig om på stan!

Jag har alltid haft ett stort intresse för smycken och inspireras av filmer, mode och människor på stan. I min design blandar jag den svenska minimaliteten med mer europeiska influenser, som jag har fått när jag bott i England, Frankrike och Tyskland. Alla smycken är handgjorda och egen design.

Kontakta mig på:

miss.smultron@hotmail.com

Tuesday 10 June 2008


ANOTHER PLACE Halsband SÅLD
Halsband med bergskristall och rökkvarts med metalldelar


ANOTHER PLACE Armband SÅLD
Armband med bergskristall och rökkvarts med metalldelar


DAILY CANDY SÅLD
Armband med sötvattenspärlor, bergskristall och rökkvarts


PRINCESS CHARMING SÅLD
Armband med vita sötvattenspärlor och bergskristall


SANTORINI SÅLD
Halsband med gröna snäckskalspärlor


SWEETHEART FLOWER BLACK SÅLD
Armband med sötvattenspärlor och metallblommor


SWEETHEART FLOWER LIGHT SÅLD

Armband med sötvattenspärlo och metallblommor


CURB SÅLD
Halsband med bergskristall


NIGELLA
Halsband med sötvattenspärlor, månsten och grön pärlemorstav


SÖT KORALL SÅLD
Halsband med metallringar och korall


STARRY HEART SÅLD
Armband med sötvattenspärlor och metallberlocker


VENUS SÅLD
Halsband med metallkedja och turkoser och korall


JUPITER SÅLD
Örhängen med turkos och korall

CLEVELAND SÅLD
Örhängen med sötvattenspärlor

THUMP THUMP SÅLD
Örhängen med bergskristall

No comments: